domingo, 15 de noviembre de 2009

Una lección más

Esta semana, como el mar estaba imposible en Nemiña, Rostro y semejantes, me fui a otra playa que me coincide en el recorrido de trabajo, y quedé allí con Conchi para comer un bocata. Nunca me había metido allí, así que fue una experiencia nueva… pero no sólo por la novedad.

BM_01

Es la primera vez que tengo fotos de un baño, espero que en el futuro  sean mejores, y no por culpa de la fotógrafa, desde luego, sino por el matao que soy, por ahora ;-) en esto del bodyboard.

Aprovecho para agradecer la paciencia que demuestra acompañándome y esperando mientras me baño; que sí, que sí, que se merece un monumento.

BM_02

En vez del pato, parece el sapo, pero bueno, la ola no necesitaba ni sumergirse. Cuando hay tamaño, el pato sí que lo domino, bajo como un plomo sólo pensar la que viene encima.

BM_06

Solo tengo un 17-85 así que esto es el zoom máximo, y para acercarme más solo me queda ampliarlas digitalmente.

BM_04

BM_05

BM_03

Y ahora viene el tema. Poco a poco me fui acercando al lado derecho de la playa y me pilló la corriente de salida; cuando salí de ella, en diagonal hacia el centro, estaba ya fuera de la ensenada. ¿Qué dónde estoy? Fíjate en el círculo. El caso es que poco después de salir de la corriente, cuando ya iba hacia la playa, llegó la serie grande, y al ser la ensenada tan pequeña, las olas rebotaban en la costa por ambos lados, haciendo contraolas que me zarandeaban.

BM_07 

Con el ventarrón que hacía, aun dirigiéndome hacia el centro de la ensenada, me costó mucho entrar de nuevo. Gracias que las series más grandes rompían en el centro y se levantaban ya muy atrás, y me ayudó a salir.

Aquí estoy llegando a la orilla, donde me esperaba Conchi toda cabreada por supuesto, pensando que me había ido yo voluntariamente hasta allí, por lo que había dejado de hacer fotos.

BM_09

Salí contento por haber tenido una experiencia más y haberla resuelto de forma tranquila. Hubo algún momento en que me acojoné, pero sin embargo, no perdí la calma nunca. Pensé que estas sensaciones ya no se tenían a los 40, pero me alegra estar equivocado.

4 comentarios:

  1. Holaaa Son Felipe de Muxia,non sei si sabes como vai o de jardar aljuns sitios en secreto,pa min este e un deles xa que me levo votando eu e os colegas dos Tombos ai toda vida e non llo contamos a ninguen para mantelo en secreto e vas ti e poñes unhas fotos donde se ve perfectamente donde e,solo faltaba meter un mapa.Espero retires as fotos donde se conoce o sitio e no proximo intentar tomar exemplo do noso blog donde temos un pouco mais de coidado con este tema.Pola miña parte creo que de momento non te vou ensinar algun sitio mais destes que ai por aqui.Home ti fai como vexas esta e solo a miña opinion,espero a respetes e a entendas,sobre todo entendea,porque se sigues descrubindo sitios donde vamos nos sos a proxima vez en vez de estar ti so ou nos sos habera 100 mais e o mellor non pillas ni unha ola,entendelo.....

    ResponderEliminar
  2. Hola Felipe.
    Entender non o entendo, pero sí respeto que ainda que esos non son os “vosos” sitios, queirades mantelos descoñecidos para a maioría.
    A min ata o de agora, ninguén me dixo nunca un sitio de esos, nin tampouco preguntei, salvo que alguén sacara o tema. A min gostame buscalos e atopalos pola miña conta simplemente porque disfruto camiñando pola costa. De feito non tiña nin idea de que vos íbades a este sitio, nin que o tiñades tan en secreto… será porque ainda que xa hai uns cantos meses que me apuntei no clube, ainda estou esperando esa chamada que ías facer algún día cando houbera un baño en algún sitio de esos.
    Cada zona é un mundo. Estiven en Penarronda e Tapia en Asturias, en Suances en Cantabria, mesmo en Viana do Castelo, e en ningún sitio tiven problema algún. Nen sequera en Doniños, e eso que había fotógrafos na praia, que fai que algúns perdan a cachola.
    De todas formas, como xa dixen ao principio, respeto que non vos goste que se poida recoñecer a zona, polo que recorto as fotos. As próximas veces tereino en conta cando publique algún reportaxe.

    ResponderEliminar
  3. sou Felipe outra vez.Estas respondendo en plural cando a opinion e miña soa.Creo que non dixen en ningun momento "os nosos sitios",volve leer o que escribin,pode que mellor os sitios donde nos botamos nos sos.Era so miña opinion,para que souberas como penso,xa que pa min é un privilexio tal e como estan hoxe as cousas no surf poder bañarnos un grupo de amigos sos nun sitio.Eu non falei deses sitios onde fostes ti,e tampouco che quero crear ningun problema(falteme dios).Eu so falei de Moreira donde asta hoxe inda nin vin fotografos nin tantos surfistas como neses sitios que ti me nombras........por que sera????.E o de chamarte para ir algun sitio non o paga o clube e comprenderas que se sae do bolsillo dalguen sera do que este interesado en ir ca outra persoa a que chame.

    ResponderEliminar
  4. Hola Felipe
    Respondín en plural porque no teu comentario dis:
    “e non llo contamos a ninguen para mantelo en secreto”
    “intentar tomar exemplo do noso blog donde temos un pouco mais de coidado con este tema”
    Eu coido que eso son expresións en plural, pero de todas formas, entendo perfectamente que o que escribes é a túa opinión. Non vou a valorar a razón ou non que teñas nela, porque comparto contigo que é preferible un baño nun sitio onde so haxa amigos; aínda que para min, non a calquera prezo. O que si non me gosta é a incoherencia.
    No meu post xa era consciente de que non gusta que se digan os sitios que non son coñecidos, por eso tiven o coidado de non escribir o nome do lugar. Tamén penso que vendo as fotos que puxen, si non coñeces o sitio non podes saber cal é, salvo que xa estiveras por alí. De todolos xeitos, recortei as fotos, como xa dixen no anterior comentario, por respeto a aqueles que levan máis tempo en isto.
    Unha vez recortadas as fotos e enviada a resposta, entro no blog dos Tombos e atopo algunha foto onde se pode saber qué sitio é no mesmo caso das fotos que puxen eu, é dicir, si xa estiveches alí. E non só iso, agora me escrebes falando de Moreira. ¿Teño que entender con iso que soamente ti podes nomear eses lugares ou poñer fotos deles?
    En canto a esta frase: “E o de chamarte para ir algun sitio non o paga o clube e comprenderas que se sae do bolsillo dalguen sera do que este interesado en ir ca outra persoa a que chame”. Na miña resposta faleiche do teu ofrecemento. Fostes ti, un día en Nemiña, quen se ofreceu a avisarme cando houbera un baño en algún sitio; tamén fostes ti quen me animou a entrar no clube, o cal agradecín un montón nese momento e que fai que agora non entenda as formas nin o ton dos teus mensaxes.
    Coido que o mellor é que falemos un día. Dende logo, pola miña parte, non ten sentido seguir con este tema aquí.

    ResponderEliminar

Escribe tu comentario